close
close

Începând cu luna martie 2022, Primăria Orașului Zărnești, digitalizează interacțiunea cu cetățenii prin intermediul platformei online Avansis Online (pentru PC) . Platforma va oferi contribuabililor persoane fizice și persoane juridice accesul la servicii precum:

  • depunere cerere certifical fiscal
  • eliberare certificat fiscal
  • depunere declarații impunere bunuri mobile (autoturisme) și imobile (case și terenuri)
  • plăți on-line cu cardul

Pentru utilizarea platformei, este necesară crearea unui cont, prin accesarea paginii web: https://online.primaria-zarnesti.ro/AvansisOnline/#/iro/login

Accesează aplicația Avansis

Acte necesare pentru inregistrarea decesului pe raza unitatii administrativ teritoriala locala :

1. Certificat medical costatator al decesului întocmit si semnat de medicul sau cadrul medical sanitar care a facut constatarea

2. Dovada eliberata de politie sau parchet din care sa rezulte ca au fost sesizate, în cazul sinuciderii, accident, alte cauze violente sau cadavrul gasit

3. Procesul verbal întocmit de medic – în cazul cadavrului gasit;

4. Actul de identitate, livretul militar sau adeverinta de recrutare, dupa caz, pentru persoanele supuse obligatiilor militare pâna la 60 ani, certificatul de nastere si de casatorie (original si copie) ale decedatului

5. Actul de identitate al declarantului – original si copie

6. Adeverinta de la parchet în cazul în care decesul nu a fost declarat si inregistrat in termenele legale.

MENTIUNI:
Formulare completate de solicitant

– Declaratie cu mostenitorii legali si testamentari în cazul ca decedatul a avut domiciliul pe raza orasului Zarnesti

– Declaratie cu motivele neprezentarii actului de identitate sau livretului militar ale decedatului

– Cerere de înregistrare a decesului în cazul nerespectarii termenul legal.

email
call
Aplicația Avansis
expand_less
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.