close
close

Începând cu luna martie 2022, Primăria Orașului Zărnești, digitalizează interacțiunea cu cetățenii prin intermediul platformei online Avansis Online (pentru PC) . Platforma va oferi contribuabililor persoane fizice și persoane juridice accesul la servicii precum:

  • depunere cerere certifical fiscal
  • eliberare certificat fiscal
  • depunere declarații impunere bunuri mobile (autoturisme) și imobile (case și terenuri)
  • plăți on-line cu cardul

Pentru utilizarea platformei, este necesară crearea unui cont, prin accesarea paginii web: https://online.primaria-zarnesti.ro/AvansisOnline/#/iro/login

Accesează aplicația Avansis

Revizie 16 PAAP 2025 Anexa Achizitiilor Directe

Revizie 15 PAAP 2025 Anexa Achizitiilor Directe

Revizie 14 PAAP 2025-Anexa achizitiilor directe

PAAP 2025 -ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE REVIZIA 13

PAAP 2025 -ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE REVIZIA 12

PAAP 2025 PAAP PROCEDURI SI ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE REVIZIA 11

PAAP 2025 ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE REVIZIE 10

PAAP 2025 ANEXA 2 REVIZIE 9

Anunt achizitie directa de servicii de dirigentie de santier

Credit bancar destinat finantarii unor obiectrive de interes public

PAAP 2025-ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE 2025 REVIZIE 8

PAAP 2025-ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE 2025 REVIZIE 7

PAAP 2025-ANEXA ACHIZITII DIRECTE Revizia 5 din 21.05.2025

PAAP 2025-ANEXA ACHIZITIILOR DIRECTE Revizia 6 din 22.05.2025

Anunt participare platforma ridicare auto

PAAP 2025 -ANEXA ACHIZITII DIRECTE REVIZIA 4 din 12.05.2025

Programul anual al achizitiilor publice 2025 -Anexa achizitiilor directe-Revizia 3

PAAP Anexa achizitiilor directe 2025 -Revizie 2

PAAP 2025 Revizia 1

Anunt de participare ( Depunere oferte)

LISTA CONTRACTE TRIMESTRUL II

PAAP 2022 REVIZII

LISTA CONTRACTE TRIMESTRUL I 2022

PAAP 2022 PROPUNERE

CENTRALIZATOR CONTRACTE 2021 TRIMESTRUL IV

PAAP 2022 REV 1

CENTRALIZATOR CONTRACTE 2021 TRIMESTRUL III

CENTRALIZATOR ACHIZITII 2021 TRIMESTRUL II

CENTRALIZATOR CONTRACTE 2021 TRIMESTRUL I

CENTRALIZATOR CONTRACTE 2020 TRIMESTRUL IV

Dotare Ambulatoriu spital orasenesc Dr Caius Tiberiu Sparchez cu aparatura medicala

Consolidarea capacitate gestionare COVID-19 Spitalul “Dr.Caius Tiberiu Sparchez”

Planul anual al achizitiilor publice pentru anul 2020

Centralizator contracte 2020 trimestrul 3

Centralizator contracte 2020 trimestrul 2

Program anual de achizitii 9.06.2020

lista contractelor mai mari de 5000 euro,incheiatate in trimestrul I 2020

Dispozitia 136 30.01.2020

HCL 438 18.12.2019 achizitii publice

Centralizator contracte

Planul anual al achizitiilor publice pentru anul 2019

dispozitia 843

dispozitia 844

Cresterea eficientei energetice a cladirii Spitalului Dr.Caius Tiberiu Spachez

Achizitii publice 2019 – program anual, HCL, dispozitii

Anunt credit bancar

Anunt achizitii publice

Anunt achizitie directa

email
call
Aplicația Avansis
expand_less
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.