close
close

Începând cu luna martie 2022, Primăria Orașului Zărnești, digitalizează interacțiunea cu cetățenii prin intermediul platformei online Avansis Online (pentru PC) . Platforma va oferi contribuabililor persoane fizice și persoane juridice accesul la servicii precum:

  • depunere cerere certifical fiscal
  • eliberare certificat fiscal
  • depunere declarații impunere bunuri mobile (autoturisme) și imobile (case și terenuri)
  • plăți on-line cu cardul

Pentru utilizarea platformei, este necesară crearea unui cont, prin accesarea paginii web: https://online.primaria-zarnesti.ro/AvansisOnline/#/iro/login

Accesează aplicația Avansis

COMUNICAT DE PRESA

Subscrisa, Primaria orasului Zarnesti , cu sediul in Zarnesti, str. Mitropolit I. Metianu nr. 1, reprezentata de catre Primar, Dorel Birladeanu , va transmitem urmatorul

MEMORIU

Orasul Zarnesti, avand o populatie de 23.000 locuitori si un important numar de agenti economici, care isi desfasoara activitatea in aceasta localitate, beneficiaza de serviciile fiscale oferite de catre Trezoreria orasului Zarnesti din anul 1992.
Deasemenea, o serie de institutii publice cum ar fi Primaria Orasului Zarnesti, Spitalul Orasului Zarnesti, unitatile scolare din localitatea noastra (respectiv 9 centre bugetare preuniversitare si gimnaziale), Judecatoria Zarnesti, precum si o serie de societati comerciale apartinand statului, deruleaza operatiuni fiscale prin Trezoreria Zarnesti.
Mentionam faptul ca datorita activitatii medicale desfasurata in cadrul Spitalului orasenesc, aproximativ 4000 de pacienti/an achita contributia de sanatate prin Trezoreria Zarnesti, aceasta deservind si localitatile limitrofe orasului Zarnesti, precum si faptul ca datorita structurii populatiei orasului Zarnesti unde aproximativ 70% din locuitori sunt pensionari, aceste categorii de persoane vor fi obligate la deplasarea pe o distanta de 10 – 12 Km pana in orasul Rasnov, in vederea achitarii contributiilor si taxelor necesare (situatie in care valoarea taxelor este mult mai mica decat valoarea transportului).
Un alt aspect pe care dorim sa il aducem in atentie, este situatia imobilului in care Directia Finantelor Publice si Trezoreria Zarnesti isi desfasoara activitatea, acestea fiind proprietatea statului roman, iar in cazul mutarii acestor institutii in alta localitate, aceasta vor creea costuri suplimentare – respectiv achitarea de catre institutiile statului a chiriilor aferente cladirilor in care se va desfasura aceasta activitate.
Un alt element pe care dorim sa il evidentiem este solicitarea primariei comunei Moieciu de a fi arondata la Trezoreria Zarnesti avand in vedere faptul ca in orasul Zarnesti functioneaza atat Judecatoria Zarnesti, Cartea Funciara Zarnesti, Spitalul orasenesc Zarnesti, precum si alte institutii care deservesc si locuitorii comunelor invecinate, solicitare depusa la Directia Generala a Finantelor Publice Brasov.
Avand in vedere cele expuse mai sus, precum si cheltuielile suplimentare ale beneficiarilor serviciilor fiscale oferite de catre Trezoreria Zarnesti generate de catre desfiintarea acestei institutii si arondarea noastra in alta localitate, am inaintat un memoriu Ministerului Finantelor Publice- Domnului Ministru, Daniel Chitoiu (PNL), Guvernului Romaniei si Directiei Generale a Finantelor Publice Brasov, spre analiza asupra posibilitatii functionarii in continuare a Trezoreriei Zarnesti in orasul Zarnesti, acest fapt avand un deosebit impact favorabil, atat social cat si economic asupra localitatii noastre.

email
call
Aplicația Avansis
expand_less
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.