Începând cu luna martie 2022, Primăria Orașului Zărnești, digitalizează interacțiunea cu cetățenii prin intermediul platformei online Avansis Online (pentru PC) . Platforma va oferi contribuabililor persoane fizice și persoane juridice accesul la servicii precum:
Pentru utilizarea platformei, este necesară crearea unui cont, prin accesarea paginii web: https://online.primaria-zarnesti.ro/AvansisOnline/#/iro/login
Accesează aplicația AvansisPrimăria orașului Zărnești anunță că a ales o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile, o aplicație mobilă integrată de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil .
Prin aplicația Avansis Mobile cetățenii din orașul Zărnești își pot plăti obligațiile, pot consulta impozitele și taxele asociate rolului fiscal.
Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon.
Avansis Mobile este interfața mobilă prin care contribuabilul poate beneficia de următoarele operațiuni:
– Consultarea și plata integrală / parțială a taxelor și impozitelor asociate rolului fiscal, defalcat la nivel de taxă / impozit,
– Plata unor tipuri de amenzi și a diferitelor taxe pentru serviciile instituției.
Pentru a instala aplicația, se deschide magazinul de aplicații pe dispozitivul pe care se dorește instalarea și se caută termenul Avansis Mobile.
Cum se activează un cont prin completarea formularului aplicației? Iată pașii care trebuie urmați:
Pentru descrierea în amănunt a tuturor pașilor care trebuie parcurși, utilizatorii pot accesa AICI un manual de utilizare simplu de urmărit.
Primăria orașului Zărnești își informează cetățenii despre faptul că pe lângă această aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare.
Primăria orașului Zărnești mulțumește comunității locale pentru deschiderea și sprijinul de care dă dovadă și va comunica constant publicului despre cele mai recente noutăți din cadrul instituției.